русская версия english version
Про компанію
Напрямки діяльності
Об'єкти
Новини
Техніка і обладнання
Технології
Партнери
Контакти
Вакансії

Компанія «Трансмост»:

м.Чернівці, вул.Гагаріна, 4,
тел.: (0372) 58-54-02,
тел./факс: (0372) 58-44-16

 

Філія «Трансмост-Київ»:

м.Київ, вул.Старонаводницька,6Б

тел./факс: (044) 220-18-35

 

 

Дивитися всі контакти



Надішліть нам повідомлення зараз:

Представтесь, будь ласка*:
Контактний телефон:
Ваш e-mail*:
Тема повідомлення*:
Текст повідомлення*:


Захисний код:

Введіть код*:

Поля, відмічені *, є обов`язковими для заповнення




Напрямки діяльності

 

1. Будівництво, реконструкція та ремонт мостів, шляхопроводів, естакад, труб

 

  • З монолітного залізобетону

     

  • Організація освоїла конструкції мостів і шляхопроводів з монолітного залізобетону. Завершено будівництво двох шляхопроводів індивідуального проектування, а саме шляхопровід з балковою монолітною пролітною будовою  довжиною 24 м на автодорозі Київ-Одеса й шляхопровід з арковою прогоновою будовою довжиною 24 м на об'їзній дорозі в м.Чернівці. При спорудженні шляхопроводів використовувалися: сучасна модульна опалубка фірми «Дока», бетононасоси фірми Putsmaister, технологія фірми Tremix

     

     

  • Зі збірних металевих гофрованих елементів

     

  • Вперше в Україні за шведською технологією ЗАТ «Трансмост» здійснило будівництво транспортних тунелів замкнутого профілю зі збірних металевих гофрованих елементів. Використання цих елементів дозволяє виконувати будівництво в будь-яку пору року та в найкоротші терміни, а також розгортати будівельний майданчик в будь-яких геологічних умовах.

     

     

  • Методом вакуумування свіжоукладеного бетону плити проїжджої частини

     

  • Застосування сучасної технології фірми «Тремікс» при вакуумуванні свіжо укладеного бетону плити проїжджої частини мосту дозволяє отримати конструкцію підвищеної морозостійкості, водонепроникності, а відповідно й довговічності.

     

     

  • Методом експериментальної нерозрізної сталезалізобетонної пролітної будови

     

  • На автодорозі Татарів-Коломия-К.Подільський, км 109+802, побудований міст полегшеної конструкції з експериментальною нерозрізною сталезалізобетонною прогоновою будовою довжиною 165 м. На об'їзній автодорозі Чагор-Молодія (м.Чернівці) споруджується подібний міст з використанням балок власного виробництва

     

  • Реконструкція й ремонт

     

  • Компанія освоїла технологію ремонту діючих штучних споруд із застосуванням матеріалів, які є досягненням сучасної будівельної хімії.

     

     

     

    2. Будівництво фундаментів глибокого закладення й паркінгів

     

  • Метод буронабивних паль

     

  • Використання методу буронабивних паль дозволяє проводити бурові роботи практично на всіх типах ґрунтів (пливунах, глинах і скельних породах), а також поблизу існуючих споруд (у межах 60 см) завдяки тому, що буріння відбувається під захистом обсадних труб. Обладнання компанії «Трансмост» дозволяє споруджувати буронабивні палі діаметром до 2000 мм на будь-які, необхідні згідно реального проекту, позначки закладення. Продуктивність пристрою буронабивних паль становить 50-60 м.куб. за зміну.

     

     

  • Метод буроін’єкційних паль

     

  • Буроін’єкційні палі виготовляються за допомогою порожнистого шнека й без обсадних труб. При досягненні проектної позначки буріння, через порожнину шнека подається бетон під тиском за допомогою бетононасосу і по мірі підняття шнека свердловина наповнюється бетоном. Весь процес буріння й бетонування контролюється комп'ютером бурової машини, що дозволяє досягти високої якості палі. Перевагою даного методу є висока продуктивність буріння - до 200 мп за зміну. Даний вид паль переважно встановлюється в піщаних і супіщаних ґрунтах.

     

     

  • Спорудження бурових паль методом «розкочування в ґрунті»

     

  • Одним із різновидів буроін’єкційних паль є палі, що споруджують методом «розкочування в ґрунті», які застосовуються переважно в слабких пластичних, глинистих і суглинистих ґрунтах. Основним робочим органом цього методу – є порожнистий човник-розкатчик. При такому влаштуванні бурових паль, ґрунт не виймається назовні, а лише ущільнюється. Перевагою даного методу є збільшення несучої здатності палі за рахунок ущільнення ґрунту. При цьому будівельний майданчик не засмічується, оскільки відпадає необхідність здійснювати процес виймання ґрунту й його подальшого вивезення з площадки.

     

     

  • Метод січних паль

     

  • В 1997 році вперше в Україні було виконано огородження стовбура №220 на будівництві Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену «стіна в ґрунті», методом січних паль.

     

     

  • Технологія струминної цементації грунтів "Jet grouting"

     

  • Для будівництва мостового переходу на км. 97+397 автомобільної дороги Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам'янець-Подільський в 2007 році компанія закупила роторну бурову установку SM-401, розроблену конструкторами фірми SOILMEC спеціально для виконання робіт за технологією Jet grouting. Ця технологія заснована на одночасному руйнуванні і перемішуванні грунту високонапірним струменем цементного розчину. Після тверднення грунтоцементної суміші в грунті утворюється новий матеріал - грунтобетон, що володіє високими показниками міцності та деформаційними характеристиками. Основними перевагами даної технології є:  

    - дозволяє укріплювати практично весь діапазон різновидів грунтів - від гравієвих відкладень до мелкодісперсних глин та намулу;

    - висока швидкість робіт; 

    - робота в обмеженому просторі; 

    - відсутність динамічних дій; 

    - дуже висока передбачуваність результатів робіт, яка дозволяє досить точно розрахувати характеристики майбутньої конструкції, рівень працевитрат та кількість матеріалів. 

    При обгороджуванні котлованів (підпірних стен) конструкція з паль грунтобетонів виконує декілька функцій:    

      1. сприймає горизонтальні і вертикальні навантаження;    

      2. є вертикальною протифільтраційною завісою.

    Безперервний комп'ютерний контроль параметрів буріння і струминної цементації дає можливість створювати підземні конструкції грунтобетонів заданої конфігурації і міцності.

     

     

     

    3. Будівництво берегоукріплюючих, протизсувних захисних споруд і підпірних стінок

     

  • По системі опалубки «Дока»

     

  • Берегоукріплюючі, протизсувні та протиаварійні роботи з інженерного захисту територій виконуються із застосуванням сучасної системи опалубки «Дока», що дозволяє скоротити в три рази терміни будівництва монолітних підпірних стін.

     

     

  • Підпірні стінки зі збірних залізобетонних контурних блоків

     

  • Спорудження підпірних стінок зі спеціальних залізобетонних блоків Ф-1, армосіток з подальшим заповненням пазух валунами, дозволило в стислий термін в умовах гірської місцевості, не перекриваючи сполучення між населеними пунктами, відновити зруйновані стихією автомобільні дороги й зупинити зсувні процеси.

     

     

  • Конструкція опор із залізобетонних стійок у металевій оболонці

     

  • Конструкція опор із залізобетонних стійок у металевій оболонці, що була застосована на мості через р.Ріка в м.Хуст дозволяє збільшити термін служби споруди, оскільки поверхні стійок захищені від стирання валуно-гальковими наносами, які рухаються з великою швидкістю, а монолітна залізобетонна розпірка дозволяє перерозподілити зусилля між стійками.

     

     

     

    4. Будівництво портів і причалів

     

    В 2007 році підприємство освоїло новий напрямок - будівництво морських причалів. На території діючого морського порту м. Севастополь проводилися роботи з посилення причалу №20 з подовженням і глибиною біля кордону 17 метрів. Роботи включали в себе: демонтаж існуючого залізничного полотна, спорудження буронабивних паль діаметром 620 мм, спорудження тилової підкранової балки, монтаж підкранових колій, спорудження шпунтової причальної стінки методом віброзанурення з встановленням направляючого кондуктора, установка опалубки у воді з наступним бетонуванням ростверку.

     

     

     

    5. Будівництво об'єктів громадського призначення

     

    Будівництво об'єкта громадського призначення - рекреаційно-оздоровчого комплексу «Озерне» у м.Чернівці. Будівництво штучних споруд бази відпочинку Синегора, с.Гута, Богородчанського району, Івано-Франківської області.

     

     

     

    6. Виготовлення залізобетонних прогонових будов і конструкцій

     

    ЗАТ "Трансмост" має власну виробничу базу, яка включає заводи залізобетонних конструкцій з полігонами в м.Чернівці та смт.Солотвино Закарпатської області, потужністю 25 тис.куб.м зборного залізобетону на рік, а також виробничу базу в м.Севастополь АР Крим. Підприємство власними силами випускає залізобетонні балки каркасного типу довжиною до 24 м та попередньо напруженого типу довжиною до 33 м.

     

     

     

    7. Виготовлення легких житлових конструкцій

     

    На базі налагоджено випуск житлових, адміністративних, душових вагончиків, приміщень для сушки спецодягу, оснащених всім необхідним для комфортного проживання працівників на об'єктах під час будівництва.

     

    Copyright © 2007-2017,
    «Трансмост».
    Правова інформація
    Лічильник BEST.cv.ua   Розробка веб-сайту:
    Студія COM.CV.UA