|  |  Напрямки діяльності | |
1. Будівництво, реконструкція та ремонт мостів, шляхопроводів, естакад, труб |
|
З монолітного залізобетону |
|
Організація освоїла конструкції мостів і шляхопроводів з монолітного залізобетону. Завершено будівництво двох шляхопроводів індивідуального проектування, а саме шляхопровід з балковою монолітною пролітною будовою довжиною 24 м на автодорозі Київ-Одеса й шляхопровід з арковою прогоновою будовою довжиною 24 м на об'їзній дорозі в м.Чернівці. При спорудженні шляхопроводів використовувалися: сучасна модульна опалубка фірми «Дока», бетононасоси фірми Putsmaister, технологія фірми Tremix |
|
|
Зі збірних металевих гофрованих елементів |
|
Вперше в Україні за шведською технологією ЗАТ «Трансмост» здійснило будівництво транспортних тунелів замкнутого профілю зі збірних металевих гофрованих елементів. Використання цих елементів дозволяє виконувати будівництво в будь-яку пору року та в найкоротші терміни, а також розгортати будівельний майданчик в будь-яких геологічних умовах. |
|
|
Методом вакуумування свіжоукладеного бетону плити проїжджої частини |
|
Застосування сучасної технології фірми «Тремікс» при вакуумуванні свіжо укладеного бетону плити проїжджої частини мосту дозволяє отримати конструкцію підвищеної морозостійкості, водонепроникності, а відповідно й довговічності. |
|
|
Методом експериментальної нерозрізної сталезалізобетонної пролітної будови |
|
На автодорозі Татарів-Коломия-К.Подільський, км 109+802, побудований міст полегшеної конструкції з експериментальною нерозрізною сталезалізобетонною прогоновою будовою довжиною 165 м. На об'їзній автодорозі Чагор-Молодія (м.Чернівці) споруджується подібний міст з використанням балок власного виробництва |
|
|
|
Компанія освоїла технологію ремонту діючих штучних споруд із застосуванням матеріалів, які є досягненням сучасної будівельної хімії. |
|
|
2. Будівництво фундаментів глибокого закладення й паркінгів |
|
|
Використання методу буронабивних паль дозволяє проводити бурові роботи практично на всіх типах ґрунтів (пливунах, глинах і скельних породах), а також поблизу існуючих споруд (у межах 60 см) завдяки тому, що буріння відбувається під захистом обсадних труб. Обладнання компанії «Трансмост» дозволяє споруджувати буронабивні палі діаметром до 2000 мм на будь-які, необхідні згідно реального проекту, позначки закладення. Продуктивність пристрою буронабивних паль становить 50-60 м.куб. за зміну. |
|
|
Метод буроін’єкційних паль |
|
Буроін’єкційні палі виготовляються за допомогою порожнистого шнека й без обсадних труб. При досягненні проектної позначки буріння, через порожнину шнека подається бетон під тиском за допомогою бетононасосу і по мірі підняття шнека свердловина наповнюється бетоном. Весь процес буріння й бетонування контролюється комп'ютером бурової машини, що дозволяє досягти високої якості палі. Перевагою даного методу є висока продуктивність буріння - до 200 мп за зміну. Даний вид паль переважно встановлюється в піщаних і супіщаних ґрунтах. |
|
|
Спорудження бурових паль методом «розкочування в ґрунті» |
|
Одним із різновидів буроін’єкційних паль є палі, що споруджують методом «розкочування в ґрунті», які застосовуються переважно в слабких пластичних, глинистих і суглинистих ґрунтах. Основним робочим органом цього методу – є порожнистий човник-розкатчик. При такому влаштуванні бурових паль, ґрунт не виймається назовні, а лише ущільнюється. Перевагою даного методу є збільшення несучої здатності палі за рахунок ущільнення ґрунту. При цьому будівельний майданчик не засмічується, оскільки відпадає необхідність здійснювати процес виймання ґрунту й його подальшого вивезення з площадки. |
|
|
|
В 1997 році вперше в Україні було виконано огородження стовбура №220 на будівництві Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену «стіна в ґрунті», методом січних паль. |
|
|
Технологія струминної цементації грунтів "Jet grouting" |
|
Для будівництва мостового переходу на км. 97+397 автомобільної дороги Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам'янець-Подільський в 2007 році компанія закупила роторну бурову установку SM-401, розроблену конструкторами фірми SOILMEC спеціально для виконання робіт за технологією Jet grouting. Ця технологія заснована на одночасному руйнуванні і перемішуванні грунту високонапірним струменем цементного розчину. Після тверднення грунтоцементної суміші в грунті утворюється новий матеріал - грунтобетон, що володіє високими показниками міцності та деформаційними характеристиками. Основними перевагами даної технології є: - дозволяє укріплювати практично весь діапазон різновидів грунтів - від гравієвих відкладень до мелкодісперсних глин та намулу; - висока швидкість робіт; - робота в обмеженому просторі; - відсутність динамічних дій; - дуже висока передбачуваність результатів робіт, яка дозволяє досить точно розрахувати характеристики майбутньої конструкції, рівень працевитрат та кількість матеріалів. При обгороджуванні котлованів (підпірних стен) конструкція з паль грунтобетонів виконує декілька функцій: 1. сприймає горизонтальні і вертикальні навантаження; 2. є вертикальною протифільтраційною завісою. Безперервний комп'ютерний контроль параметрів буріння і струминної цементації дає можливість створювати підземні конструкції грунтобетонів заданої конфігурації і міцності. |
|
|
3. Будівництво берегоукріплюючих, протизсувних захисних споруд і підпірних стінок |
|
По системі опалубки «Дока» |
|
Берегоукріплюючі, протизсувні та протиаварійні роботи з інженерного захисту територій виконуються із застосуванням сучасної системи опалубки «Дока», що дозволяє скоротити в три рази терміни будівництва монолітних підпірних стін. |
|
|
Підпірні стінки зі збірних залізобетонних контурних блоків |
|
Спорудження підпірних стінок зі спеціальних залізобетонних блоків Ф-1, армосіток з подальшим заповненням пазух валунами, дозволило в стислий термін в умовах гірської місцевості, не перекриваючи сполучення між населеними пунктами, відновити зруйновані стихією автомобільні дороги й зупинити зсувні процеси. |
|
|
Конструкція опор із залізобетонних стійок у металевій оболонці |
|
Конструкція опор із залізобетонних стійок у металевій оболонці, що була застосована на мості через р.Ріка в м.Хуст дозволяє збільшити термін служби споруди, оскільки поверхні стійок захищені від стирання валуно-гальковими наносами, які рухаються з великою швидкістю, а монолітна залізобетонна розпірка дозволяє перерозподілити зусилля між стійками. |
|
|
4. Будівництво портів і причалів |
|
В 2007 році підприємство освоїло новий напрямок - будівництво морських причалів. На території діючого морського порту м. Севастополь проводилися роботи з посилення причалу №20 з подовженням і глибиною біля кордону 17 метрів. Роботи включали в себе: демонтаж існуючого залізничного полотна, спорудження буронабивних паль діаметром 620 мм, спорудження тилової підкранової балки, монтаж підкранових колій, спорудження шпунтової причальної стінки методом віброзанурення з встановленням направляючого кондуктора, установка опалубки у воді з наступним бетонуванням ростверку. |
|
|
5. Будівництво об'єктів громадського призначення |
|
Будівництво об'єкта громадського призначення - рекреаційно-оздоровчого комплексу «Озерне» у м.Чернівці. Будівництво штучних споруд бази відпочинку Синегора, с.Гута, Богородчанського району, Івано-Франківської області. |
|
|
6. Виготовлення залізобетонних прогонових будов і конструкцій |
|
ЗАТ "Трансмост" має власну виробничу базу, яка включає заводи залізобетонних конструкцій з полігонами в м.Чернівці та смт.Солотвино Закарпатської області, потужністю 25 тис.куб.м зборного залізобетону на рік, а також виробничу базу в м.Севастополь АР Крим. Підприємство власними силами випускає залізобетонні балки каркасного типу довжиною до 24 м та попередньо напруженого типу довжиною до 33 м. |
|
|
7. Виготовлення легких житлових конструкцій |
|
На базі налагоджено випуск житлових, адміністративних, душових вагончиків, приміщень для сушки спецодягу, оснащених всім необхідним для комфортного проживання працівників на об'єктах під час будівництва. |
|
| |
|  | |
| |