русская версия english version
Про компанію
  • Наші нагороди
  • Ліцензія
  • Сертифікат ISO 9001:2008
  • Напрямки діяльності
    Об'єкти
    Новини
    Техніка і обладнання
    Технології
    Партнери
    Контакти
    Вакансії

    Компанія «Трансмост»:

    м.Чернівці, вул.Гагаріна, 4,
    тел.: (0372) 58-54-02,
    тел./факс: (0372) 58-44-16

     

    Філія «Трансмост-Київ»:

    м.Київ, вул.Старонаводницька,6Б

    тел./факс: (044) 220-18-35

     

     

    Дивитися всі контакти



    Надішліть нам повідомлення зараз:

    Представтесь, будь ласка*:
    Контактний телефон:
    Ваш e-mail*:
    Тема повідомлення*:
    Текст повідомлення*:


    Захисний код:

    Введіть код*:

    Поля, відмічені *, є обов`язковими для заповнення




    Про компанію

    На базі структурного підрозділу тресту «Мостобуд-9» Міністерства транспортного будівництва СРСР, котрий працював на будівництві Байкало-Амурської магістралі в 1991 році в м. Чернівці було створено Мостове орендне будівельне управління, яке протягом багатьох років завдяки бездоганній якості виконуваних робіт, розширенню спектра технологій, що застосовуються, високому професіоналізму фахівців перетворилося в потужну будівельну організацію - компанію «Трансмост».

     

    Генеральний директор підприємства Загоровський Микола Іванович, з перших днів створення підприємства керує питаннями будівництва, економіки, впровадження передових технологій.
     
    Компанія «Трансмост» успішно конкурує на сучасному будівельному ринку завдяки виконанню великого спектру робіт, що супроводжують будівельний процес, зокрема  «Трансмост» займається проектуванням і будівництвом мостів, шляхопроводів, фундаментів споруд транспортного, промислового й громадського призначення, підземних переходів та просторів, водопропускних труб, протизсувних споруд, підпірних стін, гідротехнічних, регуляційних, захисних і берегоукріплюючих споруд, портів і причалів, об'єктів промислово-технічного призначення, споруджує пальові фундаменти глибокого закладення в будь-яких гідрогеологічних умовах у різних регіонах України.

     

    Дивитися відео-презентацію  «Трансмост» ( transmost.avi, 23,7 Mb)

     

    Компанія «Трансмост» постійно поновлює технічну базу новітніми технологіями в сфері проектування, будівництва й реконструкції інженерних споруд. Завдяки цьому підприємство успішно витримує жорстку конкуренцію на сучасному ринку й виконує своє призначення - зводить мости, шляхопроводи, фундаменти споруд різноманітного призначення та інше.
     
    Колектив компанії «Трансмост» нараховує понад 1500 професійно навчених фахівців, більше 200 інженерно-технічних працівників, здатних самостійно вирішувати питання проектування, будівництва й реконструкції  інженерних споруд. Однією з характерних рис підприємства є його висока мобільність, тобто здатність до швидкого розгортання будівельних майданчиків, передислокація в будь-який географічний регіон.

     

    В 1996 році компанія «Трансмост» вперше в Україні виконала роботи на будівництві лінії Київського метрополітену методом січних паль діаметром 1 м на глибину 36 м. В зазначений період було реалізовано низку унікальних будівельних проектів, найважливіші з яких - фундамент (буро-набивні палі) під Монумент на Майдані Незалежності в м. Київ, фундамент під будівлю Вищого господарського суду України в м. Київ, універмаг "Україна" на проспекті Перемоги в м. Київ, залізничний вокзал м. Київ, протизсувні споруди уздовж Чорноморського узбережжя в с. Ай-Даніль АР Крим.
     
    Розширилися можливості «Трансмосту» щодо застосування унікальної технології виконання спеціальних робіт зі спорудження буронабивних, буроін’єкційних паль, а також паль, споруджених методом розкочування в ґрунті за допомогою універсальних бурових верстатів фірми Bauer. На сьогоднішній день компанія володіє унікальною технологією струминної цементації грунтів - "Jet grouting", яка застосовується як при облаштуванні фундаментів поблизу існуючих будівель, так і в гірських умовах при спорудженні підпірних стін для підвищення стійкості схилів і укосів. Дану технологію впроваджено на базі роторної бурової установки SM-401 італійської фірми SOILMEC.

     

    Здобуто значний досвід будівництва штучних споруд у складних гідрогеологічних умовах Карпат з зсувонебезпечними ґрунтами. «Трансмост» у найкоротший термін побудував ряд нових і відновив зруйновані внаслідок повеней 1998-2000 р. об'єкти дорожнього господарства Закарпатської області. Організація освоїла спорудження мостів із сталезалізобетонних конструкцій прогонових будов, що дозволяють швидко споруджувати об'єкти у важкодоступних районах Карпат. На автодорозі Мукачеве-Львів зведено мостовий перехід із застосуванням металевих балок довжиною 33 метри.

     

    В 2003 році за шведською технологією будівництва транспортних тунелів зі збірних металевих гофрованих елементів, яка вперше застосовувалася в Україні, «Трансмост» завершив будівництво трьох споруд на автомобільній дорозі Севастополь - аеропорт Бельбек. Завдяки використанню гофрованих елементів будівництво можна розпочинати в будь-яку пору року й провести його у стислі терміни.

     

    При реконструкції мосту через р. Авунда на автомобільній дорозі Сімферополь-Ялта-Севастополь використані матеріали відомих на світовому ринку фірм Gemite, STAHEMЕ, Sika та ін., а також обладнання шведської фірми TREMIX.

     

    Організацією взято напрямок на освоєння конструкцій мостів і шляхопроводів з монолітного залізобетону. Завершено будівництво двох шляхопроводів індивідуального проектування, а саме: тунельний шляхопровід з балковою монолітною прогоновою будовою довжиною 24 м на автодорозі Київ-Одеса, шляхопровід з арковою прогоновою будовою довжиною 24 м на об'їзній дорозі навколо м. Чернівці. При спорудженні шляхопроводів використовувалися: сучасна модульна опалубка фірми Doka, бетононасоси фірми Putsmaister, технології фірми Tremix. На автодорозі Татарів - Коломия - К.Подільський споруджено міст полегшеної конструкції з експериментальною нерозрізною сталезалізобетонною прогоновою будовою, довжиною 164,32 м. При виконанні робіт були використані передові технології по влаштуванню гідроізоляції та захисту металевих поверхонь прогонової будови від корозії, влаштування гнучких упорів німецького виробництва на прогоновій будові, деформаційних швів італійської фірми Alga.

     

    Маючи у своєму розпорядженні бурові технології й техніку німецької фірми Bauer, італійських компаній Soilmec i Casagrande компанія зайняла гідне місце на будівельному ринку міста Київ та АР Крим, влаштовуючи фундаменти на буронабивних палях, що будуються під захистом обсадних труб, на буроін’єкційних палях, а також на палях, що споруджуються методом розкочування в ґрунті, під багатоповерхові житлові й цивільні будівлі, елінг-центри, будинки відпочинку й багато іншого.

     

    У м. Києві по вул. В. Житомирській, 2а, проведені роботи з будівництва 10-поверхового адміністративно-готельного комплексу, із розміщенням в ньому підземного паркінгу для автомашин у три рівні. Глибина котловану складала 13 м, його розробка виконувалася поярусно. При розробці котловану компанія «Трансмост» використовувала новітні технології: проводилося влаштування буронабивних паль – як огородження котловану; укріплювався ґрунт за допомогою влаштування залізобетонної забірки, шляхом нанесення водоцементного розчину під великим тиском бетононасосами Putsmaister та CIFA; встановлення ін'єкційних анкерів німецького виробництва фірми ISCHEBECK.  Встановлення порожнистих стрижневих анкерів дозволяє скоротити терміни виконання робіт в три рази у порівнянні з встановленням канатних анкерів. 
     

    "Трансмост" має власну виробничу базу, яка включає заводи залізобетонних конструкцій з полігонами в м.Чернівці та смт.Солотвино Закарпатської області, потужністю 25 тис.куб.м зборного залізобетону на рік, а також виробничу базу в м.Севастополь АР Крим. Підприємство власними силами випускає дорожні плити ПС-1, контурні блоки БС-1, БС-4, ОП-2, БШП-0,5, таврові залізобетонні попередньо напружені балки прогонових будов на 18, 21, 24 та 33 м, а також каркасного типу довжиною до 24 м. На базі налагоджено випуск житлових, адміністративних, душових вагончиків, приміщень для сушки спецодягу, оснащених всім необхідним для комфортного проживання працівників на об'єктах під час будівництва.


    Останнім часом компанія «Трансмост» успішно виконувала роботи:

    • по реконструкції й подовженню причалу №20 з глибиною біля кордону 17 м в м.Севастополь, де проводилось забивання шпунтових паль віброзаглиблювачами фірми Muller
    • побудовано міст полегшеної конструкції з експериментальною нарізною сталезалізобетонною пролітною будовою довжиною 165 м на автодорозі Татарів-Коломия-К.Подільський, км 109+802
    • по будівництву  підпірних стін у Закарпатській та Івано-Франківській областях
    • по будівництву об'їзної дороги Чагор-Молодія (Чернівецька область). Споруджується міст нерозрізний, рамного типу з використанням залізобетонних балок, виготовлених на власній базі

    На даний момент компанія «Трансмост» володіє технологіями та обладнанням для влаштування буронабивних, буроін’єкційних паль, анкерів, «стін у ґрунті», підсилення фундаментних основ технологією Jet grouting, віброзанурювачами й гідромолотом фірми Muller, які закуплені для виконання робіт у портах та  іншою сучасною будівельною технікою й технологіями.

     

    Copyright © 2007-2017,
    «Трансмост».
    Правова інформація
    Лічильник BEST.cv.ua   Розробка веб-сайту:
    Студія COM.CV.UA